20120919


  • Vart finns dom? Vi undrar verkligen.

    vart hittar man alla psyko killar som gillar samma saker som man själv?
  • är alla dom fula töntar?
    jag måste hitta mig en ful tönt

    jag undrar exakt samma sak
    tror inte jag kan vara tillsammans med en normal kille

    vart hittar man en kurt cobain?

    har ärligt talat tänkt mycket på denna saken
    vill inte ha en vanlig kille
    vill ha någon som är lite smått psykist sjukså han kan förstå mig

    eller en win butler, eller en jack white. sånna som är genier och helt störda i huvudet. eller hur. sant. ja
    alla killar i vår omgivning är så platta

    jaaaa så platta
    och så ordinary

    och även m dom har bra musiksmak s är det platt

    jag vill ha någon som vill ligga upp och ned i sängen med mig och lyssna på svår musik och prata om djupare saker än x factor

    hahahaha JA!
    som typ skriver och tänker

    jaaa och röker

    och det finns ju upperbarligen sådana människor, men vart fan då?

    och dricker alldeles för mycket
    jag vet inte, kollar vi för mycket på film?

    jag vet inte
    MEN DOM MÅSTE JU FINNAS NÅNSTANNS?!??!

    vi hänger på HELT fel ställen för att hitta någon sån

    ensamvargar, som bara sitter hemma och lyssnar på vinyl och skriver ner sina mörka tankar
    jag vetvart hänger vi?
    svartklubb?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar